2010. szeptember 19., vasárnap








Ihletet kaptam egy quiche sütéséhez.
http://www.nosalty.hu/tipus/quiche-pite
Amit itthon találtam alapanyagokat raktam bele.Nem lett rossz,csak picit sótlan.
A csirkemell leeső, kisebb darabjait bepácoltam olaj,só,bors,fokhagyma keverékébe és megsütöttem.Kockára vágott szalonnát kiolvasztottam egy serpenyőben,majd a zsírján megsütöttem a felszeletelt hagymát.A kerek tálat készen vett leveles tésztával kibéleltem,majd rátettem a hagymás szalonnát,arra a csirkemell darabokat,mirelit zöldség mixet(bab,borsó,lóbab,szójabab),paradicsomkarikákat és leöntöttem 2-3 tojás és 2 dl tejszín keverékével.Legvégül reszelt sajttal megszórtam és megsütöttem.
A csirkemell szeletekből készült a fiamnak barbecue-s rizses sült.
Mivel maradt egy kis levelestészta,úgy gondoltam csinálok belőle egy kis sütit is,ne menjen már kárba:-))))

3 megjegyzés:

  1. Szia,nagyon guszta a quiche amit sütöttél,én is szívesen kipróbálnám.A receptjét le tudnád írni?
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt szerettem volna kérni :) Nagyon finomnak tűnik!

    VálaszTörlés
  3. Óh,bocs elkerülte a kérésetek a figyelmemet!!!
    Nincs ennek semmi különlegessége,a képek alapján gondolom azért ki tudtátok találni, hogy egy kis csirkemell felcsíkozva(kicsit bepácolva olaj,só,bors,fokhagyma)majd szalonnával,hagymával megsütve,paradicsom,egy vegyes zöldségmix(borsó,lóbab,szójabab,zöldbab)került a leveles mirelit tésztával kibélelt jénai tálba és reszeltsajt a tetejére.

    VálaszTörlés